Retour & garantie

U wilt uw bestelling retourneren of heeft u een defect product? Laat het ons weten en wij informeren u per omgaande over de retour- cq. garantieprocedure. De retourkosten zijn in de meeste geval voor rekening van de consument. Onderstaand meer informatie hierover.

Ik heb een verkeerd artikel besteld of spijt van mijn aankoop

Ik heb een defect artikel dat ik wil aanmelden voor de garantieprocedure

Wat is het retouradres?

Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending in behandeling wordt genomen?

Garantiebepalingen

De ondernemer staat er voor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Voor geheugenkaarten, USB flashdrives en andere opslagmedia hanteren wij de wettelijke Europese Richtlijn Koop en Garantie, welke een wettelijke garantietermijn van twee jaar bedraagt. Dit houdt in dat de consument redelijkerwijs kan verwachten dat de aangeboden producten gedurende deze periode zonder problemen gebruikt kunnen worden, mits hier zorgvuldig mee om wordt gegaan.

Contact

Heeft u een dringende vraag waar u direct antwoord op wilt en/of bent u op zoek naar het juiste product voor uw toepassing? Wij helpen u uiteraard graag!

  • Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09:00 – 17:00 uur op 088 188 98 88

  • Mail ons op info@dataio.nl Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur op uw mail